Maybe baby

Det kanske blir så att jag återkommer till bloggvärlden, när jag satt och läste igenom mina gamla inlägg insåg jag plötsligt att det är roligt att ha sina tankar på pränt och ha dem som ett minne. Man glömmer så fort de där små grejerna, så det kan vara gå givande att se tillbaka på.

Jag har grubblat ganska mycket de senaste dagarna, kanske kan förstås i inlägget nedanför... Jag har det mesta en människa kan önska sig en egen bostadsrätt, en egen bil, en fast tjänst, världens mysigaste man, goda vänner och mat på bordet...

Haha nääeh, nu får det gärna bli vår och varmare/ljusare ute så kanske även sinnet ljusnar upp litet ;D
Nu distansnattar jag min fina H och sedan blir det kvällsmat för min del, äggvita med kalkon och en kopp ekologisk chailatte <3 Till det blir det nog läxor i anatomi och en söt miss C i örat ^^ Det låter som en bra avrundning på dagen :D


PeaceOut!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0