Lazy week

Ummyeah!
Nu är jag ledig hela veckan ut, eller ja... Nästan...
Jag har ju 30 miljoner skolsaker att pyssla med, men jag behöver inte sitta i skolan i 7 timmar om dagen och tragla dock ;)

Exceluppgiften är färdig (skönt som FAN!)
Uppgiften om virus och bakterier tänkte jag ta imorgon tillsammans med funktionshinderdiskussionen
Sedan får jag börja läsa skitboken imon med, så jag hinner skriva en reflektion
Skriva gloskort till latinglosorna och börja titta på dem i tid

Jag måste hinna sitta och rita en dag med, ska nog börja skissa på Bogie redan nu ^^ Har till och med varit duktig och varit och köpt nya pennor :P Har blivit inspirerad av Carin! Carin har även inspirerat mig att köpa (hittills) 9 stycken Bogie filmer, hehe. Plånboken blev inte så glad, men jag blev det och det är väl det som är viktigast ^^

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, precis. Det måste väl också ha varit en hel del bloggar som var avslutade? :)



Ja, ta bilder är jätteroligt! Speciellt när man ser något som är lite extrafint. Har alltid kameran med mig ifall att. :)

Du då? Gillar du det??

2011-02-23 @ 09:42:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jag studerar japanska och japansk samhälle på göteborgs universitet



skoluppgifter är sällan roliga, men när det är gjort är man stolt över sig själv! Lycka till med skoluppgifterna!

2011-02-23 @ 13:34:44

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0