Hard studying?

Jag vill i alla fall intala mig själv att jag varit duktig, men så vet jag ju att jag kunde gjort mer istället för att päsa bort hela dagen. Så typiskt mig ;) Men har iaf läst 40 sidor i tråkboken vilket genererar ca 1/4 av den plus att jag varit duktig och skrivit läslogg! Gloskorten i latin är skrivna och jag har gjort de första uppgifterna i virus/bakterieuppgiften ;) Men det slutar väl ändå med att jag får sitta och stressplugga och ha mig, att jag aldrig lär mig!

Morr!!

Nyssens nattat min man via telen, sån tur att han kommer hem imon =) Har saknat han ngt förfärligt! Även om det mest kommer bli lugnt och stilla, på sin höjd ett biobesök, så är det allt mys och kram och prat jag ser fram emot <3

Åh, nu har jag missat 2 auktioner! 1 p.g.a. att jag blev snuvad de sista 5 sekunderna och en p.g.a. att jag sitter och skriver detta blogginlägg, det var nästan så jag kastade datorn i golvet :P Den sista är väl kanske inte det mest tragiska, det var däremot nr 1... En superrär film med Bogie på DVD. Tårarna sprutade fan :P Vaddå materialist ;) Haha!

Näe, ska köra några skoluppgifter till innan jag lägger mig!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, precis. Antar att det är lite som med lunar. ALLA hade det typ. Fast sen så tappade man intresset varteftersom man växte upp :D



Okej, jag har inte heller någon systemkamera. Du kan ju få en skaplig digitalkamera för under 2000. :)

Fast bil och sånt är ju såklart mycket viktigare. Vi håller på och gör ordning en bil som vi fick av min farbror och ska sälja våran istället.

:)

2011-02-24 @ 11:19:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Cecilia

SV: Jag har kollat lite på nätet om japanska, så det är lite jag redan kunde. Men inte mycket. Jag ska åka dit i september detta året och stanna där i ett år.

2011-02-24 @ 12:37:48
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0