The girl and the crow

Idag är det tredje advent, så fort tiden gått! Snart kommer papi hem och julafton stundar! Jag längtar mest efter julafton för att man är med familjen och att man äter gott och bara är. Presenterna är inte det viktiga nu som det var förr om åren. Man växer upp och får andra värderingar och tycker om andra saker. Inte för det, jag älskar alltid presenter och att folk tänker på en.

Annars har jag haft en supersoft söndag, vaknade sent, slösurfade lite och gick sedan upp till mamma för söndagshäng och matlagning. Vi gjorde ölbräserat griskött med potatis och grönsaker. Yumyum! Var så mysigt att bara sitta och prata med mamma och ha tända ljus. Vi har blivit lite mer tighta det sista, mcyket för jag insett att vi alla bara blir äldre och att jag vet hur snabbt saker och ting kan förändras. Jag tror att hon tänker mer så nu också...

Melankoliska tankar kan tyckas, men jag har känt mig litet sådan i det sista...
Har lyssnat väldigt hårt på denna låten det sista:



Jag fullkomligt avgudar denna låten, så jäkla fin!
Blev glad i hjärtat när mamma sade att hon med älskade denna låten av hela sitt hjärta <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0