Santas little helper

Fortfarande inga klara förbättringar, sjukvård?! *Fnys*







Idag har det varit en fullspäckad dag som vanligt. Har ännu inte kunnat återställa mig efter det som varit. Så jag är tvärslut när jag kommer hem från de långa skoldagarna och somnar av i x-antal timmar... Samma sak idag givetvis -.- Tur att H ringde och väckte mig, han hade varit på kurs inom jobbet hela dagen, så han var litet mör han med ;)

Annars lugnt idag (ofcourse...) Fick hjälpa mami installera den nya dvd/vhs-kombon eftersom den gamla vhs spelaren har gett upp och tuggat i sig bandet som var i... Ruskigt bra maskin hon hade köpt alltså! Jag blev riktigt impad. Det är litet kul att ha teknik/installationsansvar i dels mitt hushåll, men även mammas/pappas. Det gör att jag får hålla igång mitt teknikintresse och lära mig nytt! =) Så jag installerade in kanalerna (den automatiska funktionen lade kanalerna i oordning :S) och sedan testade vi att spela in på skiva och allt funkade perfa. Så nu programmerade jag in saker för morgondagen, så får vi se imon kväll hur det blev :)

Mamma blev glad, då är jag glad <3
Hon hade köpt en massa pålägg till mig, tyckte inte att smör allena duger tydligen ;)



Btw blev denna min idag med, får inte nog av übercoola skal till min kommande iPhone 4S :D
Telen borde btw vara här vilken dag som helst, snälla?! ;)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0