Last night home

Idag är det sista dagen hemma, imorgon bär det av till Irland och Dublin :D

Yehaaaw!

Men idag var det också första gången på nästan ett år som vi var på bio, nu är ju Sniff såpass stor att man kan lämna bort han till hundvakt och man vet att han sköter sig och kan hålla sig i några timmar.
Så vi åkte till Göteborg (Bergakungen) och kollade på Tintin i 3D <3
Jag älskar Bergakungen och det var så sweet att vara där igen :D xD

Så när vi ändå hade vägarna förbi stannade vi på Media Markt, världens heaven on earth för oss som älskar elektronik! Jag kärade ner mig i en 55" LED från Samsung (borstad aluminium <3) så H lovade att vi skulle köpa något likvärdigt nästa år. Med ett trådlöst surroundpaket på minst 1000W så är vi ju i hamn ;) Höhö, man får väl drömma? Kikade även på Apple datorer = Love! Jag ska ha en sådan och det inom en väldigt snar framtid! Vi börjar med en stationär, men målet är att även en laptop ska hitta hem till oss :) Senare blir det (om jag får bestämma) en iPad också. Så man har hela rasket menar jag ;P

Och sista anhalten innan bion är (som vanligt/om tid finns) Ica Focus i Gbg, stället med mest lyx och mumsigheter i våra trakter typ ;) Så där köpte vi biosnax från den Amerikanska hyllan, Beef Jerky och Arizona Ice tea ^^ Mums!

Och filmen? Ja fy fasen, som Tintinälskare blev man inte besviken, bra jobbat Steven! Nu väntar vi på nästa bara :)


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0