I'm sold!

God!

Jag dör, denna staden är bara för jäkla trevlig! Gå och släng dig i väggen Sverige liksom! Folk är så himla trevliga, vädret är varmt med tanke på årstiden, saker är billigare än hemma, men framför allt: Folket är så HIMLA trevliga! Dagarna här i Dublin har gått alldeles för fort. Imorgon är sista hela/riktiga dagen här :-/

Idag shoppade jag lite till, två av de största muggarna på Starbucks och så passade jag på att köpa 2 badbomber från LUSH för halva priset, ja när man ändå har ett badkar :D

Imorgon tror jag att jag ska kika in på köpcentret vi gick förbi idag och ta en sväng in på KFC innan vi går på bio inne i stan <3 Sedan avslutar vi nog sista dagen på detta år på en lokal pub och dricker en massa gott :)


Kollakolla! Hittade 1,5L Aloe Vera dricka för €2!! Muuums :D


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0