Holy smokes!

Jag har haft min dröm/önskedag idag <3 Det började med frukost på mitt älsklingsställe Starbucks! En god peppermint chocolate med en grillad panini :D

Sedan var det meningen att vi skulle ta tåget till Kildare, men vi gick oss rakt på busshållsplatsen där 126'an mot Kildare avgick ifrån. Så för €15 fick man en tur/returbiljett över dagen :) Bussen tog 1h 40 min, men det var så kul att se andra delar av landet. Landsbygd, mindre orter och motorvägen ^^

Väl framme blev det shopping in dreamland <3 Jag shoppade på Juicy Couture och Tommy Hilfiger! Hade jag bara haft mer än en CSN inkomst hade jag köpt myycket mer men jag fick begränsa mig rejält :-/

Vad det blev får ni se en annan gång dock ;-)



Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0