Helping hands

Sovmorgon, eller nja... Bokläsning. Jag hann klart precis innan bussen till skolan gick... Snacka om att vara precis! Men jag hade glömt att jag lovat fina mami att köra henne till sjukhuset :( Så jag insåg snabbt att det inte
fanns tid till bokrecension, jag kunde kanske få göra den på latinlektionen och det skulle ju gå bra. Men det drog ut på tiden, så knappa 1H skulle ju inte räcka till att skriva något så omfattande. Han lät litet besviken, men jag kunde skriva den imorgon torsdag på min sovmorgon... Tråkigt på ett vis, men då är  jag av med det och en sak mindre att tänka på. Nervös är jag dock, ska ju sitta på en annan skola och hur ska jag hitta där liksom :P Det löser sig! 

Ja, som sagt så körde jag mamma till sjukhuset. Mami var snabbt klar med undersökningen och vi åkte ut till köpcentrat för att äta och handla mat :) Glad att jag har min fina mami <3

Väl hemma -> Nu har jag kikat på mina daylies, kollat på nyheter, skrivit en ny finare mindmap, skrivit ner litet viktiga sidnummer. Ska bara borsta bissingarna och sedan ska jag lägga mig och drömma om min bok ;) Upp tidigt imon!

See ya!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0