Classics

Helg <3
Helg med mina pojkar <3<3<3

Jag har verkligen myst. Behövligt. Praktiken är slut. Det är också skönt...

Vi var på julbord i går (lördags) med H's jobb i Norge. Det var redigt skoj och jäkligt god mat! Vi åt oxfilé med rosépepparsås och potatisgratäng och till efterrätt vart det risa à la malta med rårörda jordgubbar, MUMS :D Det är ett himla gott gäng och hans chef är så himla go och trevlig! Jag hamnade bredvid inköpschefen, som är steget högre. Han var på jättegott humör idag och vi pratade mycket under kvällens gång. Jag kände mig himla snygg i mina sailor moon linser och lösögonfransar :) I'm just a pretty face :P

På lördagen vart det även paketuthämtning -> Mina Juicy Couture berlocker, mina ap-snygga barbie örhängen och en maaassa underbara Jelly Bellys <3 7 smaker för att vara exakt ^^
Ett paket som jag är väldigt osäker på är min fina tröja, det verkar tyvärr som om den är uthämtad av någon annan och de som är ombud fattar ingenting om hur det ligger till med det där paketet :/ Domen kommer på måndag, hoppas på goda nyheter då, 1000 spänn för en tröja är ganska mycket pengar i sjön... BAJS!


Bästaste godiset i världen, lyx!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0