Irritated...

Idag är ingen gyllene dag trots fint väder och att det är min fria dag idag. Nej för idag känner jag mig trött, har en tryckande värk i tinningsloberna, irriterad över i princip allting, det är varmt i lägenheten och jag vill bara skrika högt: GAAAH! ;)

Stackars dem som råkar säga fel saker till mig idag...
Idag har jag sådan ofantligt lust att nita till en jävel jag kände förr, som jag trodde var min bff, men som bara var som allt annat träck. Henne vill jag smälla till så hårt så att hon vet att hon lever och skrika henne i örat och bara känna hur skönt det är att visa/skrika åt henne precis vad jag tycker. Det hade varit något!

(Jag är bara stygg mot de som har varit det mot mig, så tro inget annat ok? ^^.)

Peace out!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0