Hectic weekend ;)

Phew!

Nu har jag och "gubben" (han fyllde faktiskt 30 i lördags ;)) haft en fullmatad, mysig och trevlig helg. Vi firade han lugnt och stilla hemma hos hans föräldrar och han fick en massa pengar som var öronmärkta till en resa. Så nu sitter vi och planerar för fulla muggar =) Det lutar åt, om allt klickar dvs att det blir Los Angeles eller New York, vilket låter fantastiskt! Jag har alltid haft en dröm och en längtan om att åka till USA :D Men det är litet pill före med nya pass och allt vad som krävs för att ens få resa in i USA som turist. Annars försökte jag göra min fina killes födelsedag så mysig och trevlig jag bara kunde, så han fick verkligen styra och ställda denna lördag ;) Min present till han hade inte kommit än. Han fick en hög med tishor från USA, jag hade inte råd att köpa så mycket och fint som förra året, men han var jättenöjd med det, så han såg fram emot att komma hem nästa gång och få testa dem =)

Sedan på söndagen blev vi med en ny bil, igen :P Så nu har vi 4 bilar sammanlagt, haha! Denna gång fick vi tag på ett riktigt fynd! En lågmilad dyngfräsch Volvo S90 3.0, sista årsmodellen (-98) för ett ruskigt bra pris! Vilken bil sedan, nu vill jag ha en till jag med :P Men jag får fixa iordning på den jag har först! Jag vill ha mina grejer i NM tillstånd ;) Först då kan jag köpa nästa bil, haha! Snacka om att H är spontan och lattjo ;)

Nu har jag Sniff med mig hemma i nästan 2 veckor, sedan börjar skolan och då får han vara med husse på jobbet igen. Vill passa på att ha han med mig medan jag kan ^^

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0