Im alive

Hej!

Var ju ages sedan jag skrev här!
Tiden har ändå gått så fort, men inga större förändringar på det jag skulle vilja ha förändrat. Men nu ska jag försöka ändra på detta! Har ett par ideer som kanske kan lösa upp saker och ting. Jag får se ^^

Annars?
Jag har firat jul med min underbara familj och andra hälft <3
Jag har slutat på mitt älskade jobb, för att komma till ett nytt som jag inte gillar. Men jag får tänka på $...
Jag har köpt min alldeles första och egna bil <3 plus ett maffigt billjud! Ska bli roligt att styla den och göra den till min egna coola cruiser <3
Jag har för första gången sett en opera (Carmen) Mäktigt!!
Jag har börjat träna seriöst igen och har redan sett glada delresultat, wiie!
Jag har renoverat litet i lägenheten som nu är ännu mysigare! Mitt nya sovrum är så vackert!! Nu är det inte så mkt kvar så har jag hela min lägenhet i tiptop skick!! Tack underbara papi för all hjälp <3

Kort och koncist ;)
Vem vet när vi hörs nästa ggn?
BussÅkram!


Kommentarer
Postat av: PinkNation

Sv: Tack va gooo du är :)

2010-01-30 @ 21:04:50
URL: http://pinknation.se/
Postat av: Leia ♥

Har du börjat tröttna på bloggandet? :)

2010-02-05 @ 15:24:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0