Newest want-it-all

Har inte haft ngt större shoppingsug i det sista, men nu börjar jag känna att det kommer tillbaka. Därav listandet ;)


Playboy solisar
Levis Engineered jeans
Miss Sixty jeans
Adidas klassiska mysbyxor

Replay jeans
Rock & Republic jeans
Miss Sixty jeans
Nån snygg stickad tröja (vit/grå)
Blå skjorta
Helly Hansen eller Peak jacka med rosa i
Nya Fårskinnsuggs
Svarta converse slim
Snygga heels

Lackleggings
Ralph Lauren tröja
12 tishor från usa
Lyxigare undies
Vintage dior
Louis Vuitton modell större
Louis Vuitton kalender
Chanel 2.55
Guccibälte
Abercrombie-hoodie
Christian Louboutin heels
Träningsskor (nike/reebok)
Dermalogica skin smoothing creme
Dermalogica mask
Dermalogica färgad dagkräm
Lancôme Bi-Facil
Tigi Small Talk/Ego Boost
Juicy Couture örhängen
Crest whitestrips
Tigi After Party

Tigi Camera Ready
Mineralfoundation
Mascara (YSL, Dior eller Lancôme)
Svea väska
Den sista Juicy couture berlocken


Kommentarer
Postat av: Cecilia Bizzi

Hej! Tusen tack :D Ja det är sjukt vad mycket som kan hända på så lite tid :) Arbetar på singel nummer två nu, en som är lite mer min stil. Den första skrev jag ju till en barnfilm :P

Death note är en tidlös serie, sett den sjukt många gånger :O

Cecilia Bizzi

2010-03-06 @ 11:20:59
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: hilea

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

2010-04-14 @ 09:30:58
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar förbi bara :) allt bra med dig? :)

2010-06-12 @ 12:53:13
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: A y l a ❥ C a t p a w

"Ville bara säga att jag saknar din blogg"



Haha, ville bara säga att jag har tagit första steget till att försöka komma igång med bloggandet igen, åtminstone för ett tag. Yippiiie? ^^ :)

Kan rekommendera Tradera för mycket av det där btw. ;D

2010-06-22 @ 08:10:45
URL: http://ayla.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0