What would life be without shopping?

Umkeii, idag har jag shoppat, en del iaf ;)
Men jag tycker att man får unna sig själv något ibland, eller hur?! ;D
Det vart litet tv-spel, shampo å balsam från Loreal Expert, Nivea clear up strips och salvor på apoteket + en fika. Letade efter en snygg kappa/jacka också, och såklart hittar jag världens snyggaste på H&M när jag redan köpt allt annat... Kunde väl hittat den först =( För det var litet mycke grejer på en dag -.-

Därför är jag med hos -> http://annyb.blogg.se/2009/august/tavling-vinn-ett-hm-presentkort.html?_tmp=90b62917fbda67ac26c8ac2a8237af28372271cc
och tävlar om ett presentkort =) Så kanske man kan få se litet gorgeous ut i höst ;D

Annars?
Ska ut och gå en powerwalk i det fina brittsommarvädret med mannen i örat =D
Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: ROXY

tror vi kommer hamna i etuna iaf, är så sjukt svårt att hitta lya i både gbg och sthlm. så vi satsar på de större städerna när vi valt ett plugg att ta tag i :> men de skall bli mys att bo med den fina pojken :)



aha, men då är du ju van med att ej umgås med han så mycket, tråkigt de låter, men det är bra att de håller mellan er :> hur länge har ni kilat stadigt?



jag är ledig nu, och 3 veckor fram. på fredag drar jag utomlands :D vad sker hos dig rar?

pusskrAM

2009-09-01 @ 20:37:13
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0