Something fishy

Hoho, idag är det ledigt och gott här hos mig ^^
Vaknade sent, stoppade i litet tvätt i tvättstugan och åt en liten frukost innan jag körde ut en sväng. Mami skulle ut och handla, så då passade jag på att kombinera det med att jag behövde ut och handla!

Nu är jag tillbaka, en par ny tvättmaskiner är i och jag väntar på maten som snart är klar : )
Idag blir det ungsbakad torskfile i paket med räkor, vitlök, rödlök, dill, svartpeppar och havssalt. Detta serveras med quinoa och stekta haricots verts =) Luktar himmelskt kan jag säga! Imon är jag sugen på fisk igen, men då ska jag göra en med senapstäcke och servera med potatis och äggsås!

Mmm, nu är maten ready!
Hörs sen ^^

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0