So new...

Jag har fått förlängt mitt vik till årsskiftet, no biggie för vissa kanske?
Men nu känns det så bra, får välja mitt egna schema nu, valfriheten är ganska stor. Känns så vuxet och så fastanställt ;D Åhåå, det är den lilla glädjen som gör det antar jag ^^

Idag har jag jobbat dagen, gick snabbt som attans och veetnivaa?
Nu är jag ledig i 3 sköna dagar och om 3 mindre än 3 timmar är bejb hemma <3 Vi ska greja med våran nya snygging till bil denna helgen. Tvätt, skinnrekond och sånt! Suttit och kollat på S60R hela halva dagen och hämtat inspiration till våran. Alltid roligt!

Playlist -> Deathstars

Annars idag? Städ och pill hemma, vill att det ska vara cozy när jag får hem mannen.
Imon måste min plånis komma, annars gråter jag en skvätt ;D
BussÅkram

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0