He was just some Joseph looking for a manger...

Åhåå, så gott det var att vara ledig idag : )

Inte gjort så mkt, varit på stan och fönstershoppat och rättat till mina glasögon. Så nu sitter de som berget igen ^^ Såg även en jag umgicks med litet förr, haha inte mycket som hänt där. Samma liv som alltid utan någon större lust att förbättra. Jaja, alla får vara som de vill antar jag =)

Det har även varit ett toppenfint väder idag, nära på sommarkänsla! Så jag satte på musik och traskade ut i över en timme, så gott! Snart är mörkret, kylan och regnet/snöslasket här igen så man får passa på att njuta av dessa dagar!
Ge mig sommar igeen ._.
Imon är det möte på jobbet, kommer nog prata mycket om det nylagda schemat och alla ändringar som ska göras. Hoppas jag får rucka på mina helger så litet som möjligt, för det tog en himla tid att räkna ut och skriva ner allting!

rastlös.com -> Gå ut en sväng till kanske...

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0