Brownies are good for you

Idag har jag inte gjort mycket, alls ^^
Var mötesdag på jobbet så man pratade om framtiden och vad som komma skall. Mycket av det som sägs gäller ju inte mig, då jag bara har mitt vik. dec ut som det ser ut just nu... Men man får se vart vägen tar vägen ;D
Passade även på att sola litet solarie idag, var så skönt! Kändes som att ligga på beachen i syd och lyssna på musik ;) Det är en mycket avkopplande kvart kan jag lova! Ska sola innan jobb imon åsså, så jag hinner få litet färg innan jag fyller ;D

Idag har jag även suttit mycket i tele och tjötat med folk, det är alltid lika trevligt att uppdatera sig från olika håll ^^ Och så är det ju bra att ha sällskap i örat  på promenaden =)
Men nu ska jag lägga mig och spela litet pinball på mitt Gameboy Advance, så otroligt beroendeframkallande!

Nattis, sov gott!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0