Shopping is my drug...

Åhåå vad jag har handlat mycket grejer i det sista ._. Visserligen är det ju så roligt, men samtidigt känner man sig litet skyldig som inte sparar mer och så... Men jag har liksom ett par motton så som att: Money makes the world go round och man lever bara en gång. Att spara för ålderdomen är ju inget roligt, man vet ju inte ens om man når dit? Så då är det roligare att köpa det man vill, äta god mat, hitta på en massa saker, utflykter, resor och allmänt gojs! Sedan är det klart att det inte behöver gå till en överdrift heller.

Helg = jobb
Idag är jag ledig = mkt gott!
Vaknade sent, åkte ut med min mor och hjälpte henne och så lagade vi god mat ihop efteråt. Fick en vision om en maträtt häromdagen som jag bara var tvungen att testa idag. Och som tur var så gillade vi den bägge två : )
Det blev färsbiffar fyllda med svartvinbärsskinka, ädelost och maasdamer och lök + litet dragon. Till detta serverades kokta grönsaker, potatis och sås med 4 sorters ostar i! Som sagt så blev det kanoongott!

Sedan har jag shoppat mig nya BH:ar idag, var välbehövligt! Tänkte gå över till ensfärgat nu och ha mestandels svarta. Men jag får ta några i taget, de kostar ändå 200 kronor stycket liksom... Men det är gott med nytt, några av de gamla har ju gjort sitt eller så har jag tappat bort alla dessa avtagbara remmar ;D
Näe, nu ska jag slappa/jäsa litet efter maten, blir att spela litet Nintendo Wii nu tror jag!


Justja!!
Jag har fått tag på ännu ett ovanligt spel till samlingen, något fruktansvärt billigt också. Me so Happy <3
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Hilea

åt bulle idag ist=)



Va roligt du fått det bra=)

2009-10-05 @ 17:30:49
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Hilea

Ska jobba så inga fruar för mig...

2009-10-05 @ 19:40:21
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Leia

Aha, vad tråkigt. =/

Undrar vad det är som orsakar eksem?



Ja, självklart ska jag se hollywood fruar. Love sådana program!



Håller med, att spara för mycket när man inte vet om man får nytta av dem senare är lite lustigt. Samtidigt känns det som att man har en trygghet när man har lite sparat. =)



Kramisar!

2009-10-05 @ 20:29:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0