Did he say that, bless his heart!

Aah, en replik från en av de bästa serierna ever ^^
Alias Smith & Jones, tänk vad jag och min polare Maria såg på avsnittena och vi kunde typ allt om Ben och Pete och kunde alla repliker på de avsnitt vi hade inspelade <3 Jag fick samlingsboxen av henne i present för ett par år sedan, ska nog sätta mig och kika på den när tid finns =)

Jag har inte hunnit med att blogga på ett par dagar och inte heller kunnat svara på kommentarer. Men jag har jobbat så mycket nu i det sista och så passade jag på att åka med rejserbilen och hälsa på mannen häromdagen ^^ Mysigt, men litet läskigt att själv köra till Norge. Men det gick ju kanon trots alla vägarbeten åså ^^ Och på tal om det så älskar jag våran nya bil, vilket drag den kärran har <3 Hoppas bara vi hittar garageplats nära till den innan vinterförvaringen dock, annars får det väl bli i Norge!

Ahumm, annars är det lugnt idag! Får passa på att städa nu när jag äntligen är ledig och känner mig pigg.
Till detta blir det hög musik!
Hörs senare gott folk!

Kommentarer
Postat av: Hilea

Ja jag ska testa den nu på vägen hem=) vad kostar dom på maxi??

2009-10-14 @ 15:02:40
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Ja presonen som kom på potatis rosor måste haft väldigt mycket fritid ^^.



Ja hoppas inte han bluffar det, synd isf. Folk är verkligen desperata efter pengar ><

2009-10-14 @ 15:17:19
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Hilea

eller hur, tyckte det va humorvatten det där på hög nivå;)

ja men typ 4 kronor flaskan gör myvcke i längden=) ska kolla på willys när jag sticker dit tror jag=)

2009-10-14 @ 15:24:18
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Haha tack ^^, har lite att fundera på när det gäller håret, blått är ju awesome, men tvättas ur snabbt. vi får se, kan ju vara kul att sticka ut lite med skallen med :D



jjjemen, the sims 3 är kanon, men hittills gillar jag the sims 2 mer, blev lite besviken över 3an, men kanske blir bättre när första expansion packet kommer.



Japps ödlor är mysigt, och fotovänligt som sagt, mitt lille hjärta gillar att ligga i nacken och bita i nackhåret ;D haha



så, har du haft en bra onsdag puman? (:

2009-10-14 @ 21:12:17
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0