Good Karma!

Jag tycker jag de senaste dagarna utfört händelser som är dels oväntade för att vara mig, samt att vissa faktiskt varit behjälpliga.

Karma baby!


Igår vaccinerade jag mig (Pandemrix) var livrädd, men själva sticket var ju ingen biggie! Fram tills kvällen/natten!
Huuah vilken pulserande smärta och kroppslig värk som uppstod! Hej då nattsömn!
Men när jag vaknade så kändes det en smula bättre och jag kunde ligga litet lätt på högersidan ^^

Annars har jag mest slöat idag, armen är litet svag still. Så det blev inget gymmande idag, får se hur det ter sig imorgon! Jag sitter och gnager på en kålrot och ska snart hoppa tillbaka till sängen och spela Harvest Moon Tree of Tranquility <3


BussÅkram!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ojdå, är verkligen olika för hur mkt biverkningar man får! Själv kände jag ingenting alls på 10 timmar, men efter att jag vaknade morgonen därpå och gick till jobbet så kändes det som att jag hade feber och jag vart riktigt hängig, men annars inget.



Men idag mår du fint eller?



I helgen blir det till att jobba söndagen och lördagen kolla när mitt lag spelar fotbollscup :):)

2009-11-19 @ 23:20:45
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0