Windiest Wind

Idag är jag uppe med tuppen, ska hämta upp mina päron + moster strax efter 10 ^^
Har inte mycket att äta hemma, men jag hinner inte åka ut och äta ute tyvärr. Ska bjuda på en auktion innan jag åker ut och hämtar folket. Och när jag väl är färdig med det är frukosten på McD slut =/
Aiia, jag får ta det en annan dag ^^

Jag är ovanligt pigg för att vara såhär tidigt på morgonen =P Satt uppe och fastnade med Arkiv-X, älskar den serien alltså! Men boxen är alldeles för dyr iom alla säsonger... Det finns så många boxar jag skulle vilja ha dock ;D
Mina pengar bränner i fickan, funderar och funderar på vad de ska spenderas på.

Näe, får försöka gräva fram ngt att käka.
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack så mycket =)



Ja just den ponnyn är det! Den är sååå fin. Bara det att rosetten man vrider på som är till kronan gick sönder av för mycket användande eller så. =)



Vill med se arkiv x! Såg faktiskt filmen första gången häromdagen hehe. =)

Kramar

2009-05-27 @ 10:27:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0