Trippin' on sunshine...

Idag vaknade jag till solsken, gud vad gott det är! Så jag har varit ute och gått i strax över en timme. Ska ha en litet tuffare dag idag. 1 timme nu på förmiddagen sedan styrketräning och en promenad till kvällen om vädret tillåter ^^
Nu har jag druckit upp mitt gurkvatten och ska snart lägga in en kycklingfile i ugnen med litet potatis och palsternacka! Mumma!

Annars är det lugnt idag, ska tvätta litet kläder och så ska jag ev. cykla och handla ngt sedan till kvällen/morgondagen ^^
Gott att ha en lugn och skön helg ibland, bara ta det lugnt och göra det man känner för!
Nej, nu ska jag plocka iordning det sista med tvätten!
Hörs senare, pûss!

Kommentarer
Postat av: ROXY

hehe, jag är väldigt bra förlorare, låter hellre vänner vinna ist för att jag gör de :> så du kan få spela tvspel och sälllskapsspel mot mig om du vill. hihi

vad är de för filmaffischer du skall köpa? :D



shit pommes, 310 spel, har du ngn aning om hur mycket pengar det är? ;D

2009-05-23 @ 15:42:49
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0