The most wonderful day

Behöver jag säga mer?
Lyckad grillning i världens väder + iskall törstsläckande vattenmelon. Senare bad i världens goaste vänern och ligga och soltorka på sin bunny <3 Handla mat för veckan och gå ut på sin kvällspromenad i världens skönaste kvällsväder med Miia i örat! Jag missade ett spel jag ville ha som gick för 24 spänn. Men vad gör det efter denna dag ^^

Jensen Ackles var grym i My bloody valentine. Snyggo! Verkligen cool, fastän animerat gjorde sig bättre som 3Dfilm ^^
Nu: S O V A!
Imonbitti: J O B B!

*Nattis


Kommentarer
Postat av: ROXY

jobbar du hela denna vecka eller? :>

jag är nu hemma, så gött, så nu har jag mycket bloggande och kommentarer att ta igen :p men de skall nog gå bra :D

jag börjar jobba onsdag igen, så imorgon skall jag ligga ute och sola igen hade jag tänkt ;D



och jag har fastnade på zelda, ds lite. hade du kört det rar? :D om jag kunde få tips ;)

kramar

2009-06-01 @ 19:59:27
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0