The grill & wishes

Halluu!
Underbart väder idag!
Ska strax grilla litet fläskfile, halloumi och ska skicka in en potatisgratäng snart. Har även färska jordgubbar, gul kiwi och banan + fil som ska bli en sval god efterrätt ^^ Mumma, vad jag älskar sommaren! Sollinne på innan vi går ut med =D

Tidigare idag har jag suttit och drömt mig bort på nätet litet, spel, väskor och kläder. Redan börjat planera min födelesedag i höst ;D
Till min Sweet twentyfive önskas:

Louis Vuitton sattelite 75
Louis Vuitton Mizi
Pengar till en smartphone
Systemkamera
Sällsynta tv-spel och konsoler
Dermalogica produkter
Parfym -> Midnight Fantasy
Presentkort på Ikea
Juicy Couture berlocker

Drömma går väl ;-)

VAD FASEN!
Detta var mitt 500:e inlägg!
Congrats to mee =D

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0