Suckiest

Jag är så irriterad idag, mest på H som ingenting fattar och som bara gnäller och gnatar. Ska bli gott att vara själv idag om han är på det humöret =S

Frågan är vad man ska pyssla med idag, alla har redan planerat sin dag ^^ Hemma är det städat och fint, bara spisen och dammsuga golven kvar. Det får bli myskväll med filmer/boxar och äpple/pärondröm, mjoo det låter fint! Ja, och så avsluta med kvällspromenaden och en god dusch!

Pratar med Miia i telefonen som är ute och rider på sin fina Pontus. Jag är så avis! Jag vill med rida och ha en egen häst! Saknar hästarna väldigt mycket. Men tål varken hästarna eller miljön de lever i =( Jaja, det finns kanske en framtid med bra allergimediciner.

Annars är det inte mycket på G. Ögonshoppar på nätet i vanlig ordning och drömmer om allt ifrån Hello kitty örhängen till en S60R. Åh, jag har sådan beslutsångest vad jag ska köpa vid löning =P Så mycket skoj jag vill ha. Skor, klocka, jeans, jeanskjol, leggings, smycken. tv-spel, makeup och cremer och solbrillor. Mjaa, listan kan göras himla lång =P

Vad har ni på shoppinglistan framöver?
Pûss

Kommentarer
Postat av: ROXY

det enda jag drömshoppar om nu är ds lite, hihi, och en stor fet transformers affisch :>

och tips som jag sen vill ha till ds är väl lite zelda och mario likdanade saker, enkelt och sött, om jag fastnar på banor blir jag galen och slår sönder saker, hehee. :p



hehe, hur många spel har du egentligen? har du räknat? ;D

krarmar

2009-05-22 @ 19:43:55
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, stackars. =)



Eller hur. Det måste man ju göra. Man är fuller dagen efter i vilket fall,. så man måste inte se gamla glas med mera dricka. :S Då mår man ju dåligt.



Jo, man tröttnar på sådana till slut och då får det vara bra.



Hehe, tycker man mest ögonshoppar när man shoppar nu för tiden. Inget kommer hem i alla fall. :P



kramar

2009-05-22 @ 20:00:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0