Stuffy

Hej och goddag!
Nu är jag hemma från jobbet, sista passet denna veckan! Så nu ska jag bara ha det gott det som är kvar av veckan ^^ Pratade med chefen och han förlängde mitt vik. litet. Men sedan såg det mörkare ut. Gud orkar inte tänka på det. Vad jag kommer att sakna jobbet och alla kollegor etc!  =( Uscha, nu glömmer vi det!

Idag är det rejält kvalmigt ute, det regnar i omgångar och så. Men det var nästan gott att det regnade medan jag cyklade hem, för det svalkade litet gott ^^ Luktar ju så gott när det regnar! Har redan hunnit varit uppe hos päronen och sorterat och lagt i ordning all post samt gett blommorna litet vatten så det är lagomt fuktigt när de kommer hem imon. Nu skag jag chilla vid datan litet och mysa. Åt litet fiskpudding på jobbet, så jag står mig ett litet tag till. Kör något enkelt idag tror jag. Jo, fick mina grejer som jag hade beställt igår. Byxorna var som ett TÄLT så de skickade jag tillbaka. Men det svart/guldiga adidaslinnet var sjuukt najs! Me likey!
Roligt att det passar!
Nej nu väntar andra datorn och litet Heroes III!

Pûss!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0