Raindrops keep falling on my head...

Nu ösgregnar det ute och har gjort sedan 1 timme tillbaka. Så jag får helt enkelt känna mig besegrad av regnet då jag inte har något som ens liknar en regnutstyrsel att gå ut och traska i. Så nu kommer jag köra mina styrketräningövningar istället. Och det kan ju vara gott med litet mer variation, så tröttnar man inte så lätt ^^ Kommer somna som en sten efteråt iaf =P

Har nyss varit och pysslat om växterna i päronens lägenhet och så passade jag på att ringa Norge och höra hur det var ;D De små liven är snart på väg hem till Sverige igen, så innan dess får jag köra ett race och sortera all post åså. så ligger det inte brev och tidingar huller om buller i hallen, hihi ^^ Ska hämta dem nästa onsdag strax efter 10, roligt!

Jag känner mig fin idag i min jeanskjol och min vit/rosa/svarta fornarina tunika <3
Nej, nu tar jag kväll och stänger av datan!
Sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Leia

Jobbigt med regnskurar, det hade vi med en del igår. Och de var inga korta sådana. :S



Hoppas du får en fin lördag!

Kramar

2009-05-23 @ 09:45:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0