Old Yeller saves it all!

Hi, hej, hei, hello, güten tag, hola!
Jag är tillbaka ^^
Det var en ganska fullbokad söndag, H bjöd på bio i Göteborg, vi åt på Ikea och gick in på underbaraste Media Markt <3
Riktigt mysigt, som vanligt avslutade vi med att handla på Ica Focus =P Vi har skapat oss vanor i våra gbg resor, haha!
Jag har nu testat VW Focus med svartvinbärssmak, men den var den äckligaste av dem alla =S Inget jag ska köpa igen... Sedan testade jag för första gången en Ben & Jerry Wich, gudomligt god måste jag säga. Gaah, är sugen på en just nu ´kan jag säga ;D Ska precis ut och hämta 2 paket, sååe: See you later alligator!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0