Mushroom valley

Idag är det kanoonväder ute, gottit!
H gick upp tidigt imorse för att lämna in bilen å Volvo för att kolla vad det är som krånglar. Får se vad de säger senare, håller bara tummarna för att det är något enkelt och överkomligt!
H lånade nyss min cykel och cyklade hem till sig för att lira litet PS3 medan han väntade på bilen. Mina över 20 konsoler duger inte vetni ;D

Ja, våra bästa år går nu ;) Inte sett det på evigheter ju, men det verkar inte som de kommit så långt... Vad jag saknar den gamla Belle och har dom bytt ut Shawn D med? Örk isf...

Näe, vad ska man göra? Tror jag dammsuger och lägger mig och lirar ngt tv-spel kanske ^^

Höres senare!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0