Milky ways

Ojojoj, vad sent jag vaknad idag. Var bara så mysigt att ligga kvar och kika ut på världen utanför...
Men nu har jag varit vaken ett tag och sitter och lyssnar på något av den mest underbara musik som finns; Thermostatic <3

Jag var som sagt och hämtade mina föräldrar på stationen igår. Var så skoj att se dem efter typ 2 månader ^^ Resan hade gått bra som tur var, trots litet förseningar åså.
Igår var jag även på föreningsstämma där vi behandlar året som gått i våran bostadsrättsförening som sedan avslutas med litet god fika och trevlig samvaro. Alltid kul att så mycket av ens grannar samlas på en och samma gång =)

Iaf om dagen som sådan!
Idag är det hög musik och städning innan helgen, så det blir lugnt och skönt. Åså kommer H hem ikväll, mysmys!
Och vädret är soso, men jag ska iaf ut ikväll no matter what!

Jag vill ha, jag vill haa...

Kommentarer
Postat av: Leia

Jaså!? Min ponnys krona fungerar än =)



Den nya arkivx filmen var sådär tycker jag. Men rätt spännande ändå. Fast den kunde ha varit bättre tycker jag.



Alltid lika härligt när de nära & käras resa går bra. =)



Ha en fin kväll.

Kramar

2009-05-28 @ 17:25:38
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0