Mariah the dishwasher

Nu är jag hemma från jobbet. En ganska go dag trots att en kollega är sjukskriven. Imorgon ska jag jobba extra, gott det! Inte hunnit med så mycket hemma än, gott att bara ta det litet lugnt =)
Nu sitter jag i telefonkö hos Ellos, blev någe vajsing med min beställning... Alltid lika roligt -.- Hallå? Nu blev jag bara lämnad i luren och det har gått en bra stund. Säg inte att jag måste ringa om igen, satt ju en halv evighet i den där jäkla kön *GRR*

Jaja, när jag är färdig i telefonen så ska jag smälla på litet go 80-tals musik och diska och vika kartonger till återvinningen. Gud vad roligt och glammigt va ;D Senare blir det litet god middag, filmmys och sedan promenaden såklart. Idag ska jag satsa på minst 1 timme, helst bra mycket mer ^^

Nej, nu blev jag rastlös ^^
Hörs senare!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0