I feel good!

God afton!
Nu har jag varit ute en sväng på en powerwalk/joggingtur. Känns så gott i musklerna nu =D
Hade med mig Miia i örat som vanligt ;O) Vi har bestämt oss för att vi ska ta denna svängomen med varandra typ varje vardagskväll om inget speciellt händer och sker. Gött att ha någon pepp med sig som pushar en litet!
Nu har jag suttit och ätit en tärnad mango till kvällsmat, så gott! Ska strax göra mig iordning och lägga mig, jobb imon bitti! Efter 13.30 imon tar jag helg <3 Wunderbar!

Godnatt alla sötnötar!
Pûss


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: okej, jo det är skit härligt! vad kul med häst:)



jag vet inte, det är en spricka mest troligt.

2009-05-07 @ 10:05:18
URL: http://bitteremzan.blogg.se/
Postat av: ROXY

polaren som gillar silverfang är det en grabb? :> alla grabbar gillar ju den mangaserien, hehe. vad tyckte du då? :>



hehe, tvspel är verkligen inte fy skam de heller, vi har ju en hel del gemensamt :>

favvospel? :D

kram

2009-05-07 @ 19:43:00
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0