Gothenburg and Liseberg

H kom hem i torsdag <3
Lugn torsdag, men fredagen var litet mer aktiv!
Vi hade redan bestämt i förra veckan att vi skulle till Ikea och Media Markt, men inte så mycket mer.
Vi börjar med att luncha på Ikea, går och handlar min lampa och 2 "tv-spels ställ". H's polare mötte upp oss på Ikea. Sedan blev det media markt, drömstället för en sådan som mig <3 Jag kunde lätt handlat med mig grejer för miljoner ;D Funderade på något spel, men så blev jag litet snål, haha. Fick iaf kikat på mobilen jag var intresserad av = den SKA jag ha, snart! Men H köpte iaf några coola cd-skivor =)

Nu var det ju vad som skulle hända sedan. Då kom H's polare på att vi kunde åka till Liseberg =D Så blev det också! Premiär för iår, och eftersom det var litet halvsunkigt väder så var det typ ingen där. Bra! vi åkte inget iofs, men vi var på mitt favvoställe: Arkadhallen! H som älskar bilsimulation, ägnade sig mest åt detta. Medan jag flipprade ^^
Min favorit blev Elvis flipperspelet där jag fick superhöga poäng! 55 miljoner =D Yayy! Älskar flipper. Så nu sade H att vi kanske skulle börja fundera på att köpa ett =D

Sedan hamnade H på en top highscore lista på ett arkadspel där man skulle vara jägare. Han hamnade som 6:e bästa, och det var JÄKLIGT bra! Så nu står han med bland de 10 bästa på liseberg på det spelet ;-) Men bejb då <3 H och polaren köpte varsin supersized glass och så satte vi oss i cadillac -59 soffan. Nu var klockan 22.20, så vi gick till Focus och handlade. Hello kitty plåster och en Vitamin Care <3

Idag då?
Ojämt väder och massa funderingar, får se!
Vad händer runt om i Sverige då?
Pûss!


Kommentarer
Postat av: Leia

Aha, det låter ju hur bra som helst med fria minuter.

Jag har fortfarande kvar mitt gamla kontantkort och pengarna dras som bara den. Bara en av mina vänner och de jag känner har kvar tele2. Resten har antingen 3 eller telia. Och jag funderar på 3 eftersom man ringer gratis till hemtelefoner plus att killen har det. :D



Nej nej! Berätta nu om de andra två kingdom hearts! Måste få veta om de är likadana typ och hur långt du har kommit?!!

Hur långt har du kommit i ettan?!

Älskar bara det spelet, synd det är så svårt. :S



Kramisar

2009-05-09 @ 17:04:14
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: nej vad tråkigt :( hästar är kul!

nja, det känns inte så bra i tummen, men det blir ju bättre :)

2009-05-09 @ 18:38:06
URL: http://bitteremzan.blogg.se/
Postat av: ROXY

jag läste japanska förut. men det gick ej så bra, men jag kan lite ord, typ frukter, djur och mat :> allltid bra att kunna om man åker dit och är hungrig ;D



ooh, zelda i alla lägen. men jag älskar zelda på ds, the phantom hour glass, spelat det? annars gillar jag nostalgispel mest :> eller ja, fightingspel är inte heller fel, typ mortal combat :>

kramar

2009-05-10 @ 11:03:09
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink

haft en bra helg?

2009-05-10 @ 13:33:07
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0