Dead again

Goddagens ^^
Vaknade faktiskt tidigt idag trots att jag somnade typ vid 04.oo.  Jaa, jag vet :S Men jag fastnade med en film som var så spännande ; ) Död på nytt hette den, en gammal men halvspännande film. Handlade om en som tappat minnet och hade hemska mardrömmar, men under hypnos visar det sig att hon har levt som en känd kompositörs fru och blivit mördad av någon. Mannen som hittar och hjälper henne har utan vetskap i sitt tidigare liv varit hennes man, den kände kompositören Strauss. Och hypnositören då? Ja han är en lurig själ som inbillar henne att mördaren är mannen...

Mmmja!
Så nu har jag súttit i en bra stund och läst om alla kompositörer som heter Strauss ; ) Bara för att se om det fanns någon koppling till verkligheten. Men, nope... Samtidigt sitter jag och tjötar litet med Miia, men det blir nog inte en tur till henne, då hon skulle grejsa med annat ^^ Men då får jag ha mer me-time, kanske åka ut och shoppa ngt, vilket jag egentligen inte borde göra men ;D Sitter nu och brunchar med litet god ostomelett och fundeerar.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: ROXY

ooh, med diamanter, coolt, är de en ny?

ja just de salty <3 jag är ju svag för pirater, haha, eller ja sjömän då ;)

min syster hade en cowboy häst, har du koll på hans namn också? :D

du är ball bruden, diggar dig :>



ja, om 12 dagar är de tatuering, vet inte helt, men jag vet plats iaf, skall sätta igång och rita i veckan som kommer. kommer såklart bilder när jag vart hos tatueraren :>

hur gammal är du? :)

2009-05-02 @ 14:49:25
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Ayla Catpaw

"Sv; Haha, ja men min morsa är inte som alla andra =P Hon spelar tv-spel också, haha ;D Ja, på fyllan är det ju alltid extra skoj med antingen guitar hero eller favvisen sing star ;D



Hehe, ja musen var ju lätt den som var bäst att köra med, men efter henne kommer sköldpaddan och apan =P Allra hemskast att köra med var den där fula krokodilen XD



Jo, det är bara samlaren i mig som säger att limited edition konsoler i framtiden kanske kommer vara värt en del. Så därför blev det fler av varje =P Hehe, det är ju det. Man hinner spela väldigt litet när man har så mkt att välja på. Mestandels blir det PS2 eller N64 ^^ Haha, det är så ironiskt för att min kille gillar typ inte tv-spel alls =P Han spelar litet krigsspel på PS3 och thats it ;D Men visst vore det skoj med en kille som uppskattade spelsamlingen mer ;) Naaw, hur länge har ni vare ihop då *nyfikon ^^



Ja, menar detta! Hur kan man inte uppskatta N64? Jaja, det blir inte mina barn som säger så XD FF7 är ju grymt, har alla FF spel i PAL till PS1 <3



Vad fin du var på valborg ^^

Ååe! Skit när hickan vägrar ge med sig >_<

Peace out!"



Åhh haha en sådan morsa ska jag bli! :DD

Haha jo singstar är rätt najz också, fast alla personer brukar ha så sugiga låtar som de kan utantill och sedan kan de inte de riktiga klassikerna haha. XD



Ja krokodilen sög, grävlingen har jag fått för mig var rätt så jävla kass och hatad också haha. XD



Limited edition-konsoler? ;D Har du kanske en sådan där Pikachu-N64? XDD :D

Men åhhh haha vilken konstig pojkvän du har! XD

Min pojkvän träffade jag faktiskt på World of Warcraft HAHAHAHA! :DDD

Vi har varit ihop i snart 5 månader. Vi blev ihop den 11 december hehe... ^^



Ååhh haha fan vad coolt. XD Ja hur kan man inte tycka om N64? Visst jag blev lite förvånad över hur "dålig" grafiken var jämfört med hur jag mindes den när jag skulle ta och köra lite Snowboard Kids, men man vänjer sig fort som fan vid grafiken hehe.



Och haha awww tack så hemskt mycket ^^ och haha ja! Konstig baksmälla, massa hicka hela dagen... fick droppen när den kom tillbaka för 3e gången (och fick det flera gånger efter det också). >.<!

2009-05-02 @ 21:42:47
URL: http://ayla.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0