Cellular chaos!

Jag är galen på min gamla mobil, den fungerar inte alls som den ska. Den lever ett eget liv helt enkelt. Abonnemanget löper ut senare i höst. Men jag kan fan inte stå ut med en ap-kass mobil tills dess, eller? Jag vet ju vad jag helst vill ha; en blackberry <3 Men det är kanske litet overkill när den kostar lika mycket som en laptop... Men såå snygg den är! Så jag har klurat ut att kanske Nokia N95 eller Nokia E71 kanske mer är ngt för mig... Bra surfmöjligheter, gps, snygga, modell större... Ja, får kika ut när jag ska till media markt i helgen som kommer =)

Nej nu ska jag äta en kvällsmacka med mjölk och sedan är det kvällspromenaden och efter det börjar jag fundera på sängen ;D





Vilken är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, skulle med vilja ha en ny mobil, fast det är framförallt för att kunna byta operatör eller vad det nu heter. :S Urk.



Hans chef kan läsa era tankar :D



Det är en intervju på fredag som också är på ett lager. Får väl se hur det går.



Vad för tv spel??



Ja, precis. Fast inte för att vara elak. Dock har många tjejer idag knappt några bröst alls.



Kramar!!

2009-05-04 @ 23:35:35
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: jaha okej, är den bra eller? :)

jag tränar innebandy med damerna i div.2 :D

2009-05-05 @ 07:17:47
URL: http://bitteremzan.blogg.se/
Postat av: ROXY

absolut, manga is the shit :D inte hört talas om de du ser, så blev lite tips för mig där också ;)

jag gillar silver fang, men den borde du sett, gick på tv när man var liten :> kommer du ihåg?

get backers är en sjukt kul anime, ghost in the shell, ninja scroll, men de är mest kultmanga :>



vill du inte fylla? hehe, varför inte? för att du känner dig gammal? eller för att de känns att du ej hunnit göra så mycket i livet som du vill? :>

2009-05-05 @ 10:08:04
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

den till vänster e snyggast tycker jag :)

2009-05-05 @ 10:38:32
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0