At the movies

Dålig update idag.
Men jag och H har inte varit på ngt vidare humör idag av diverse olika anledningar jag inte orkar nämna!
Nu känner iaf jag mig bättre och har dragit på mig läckraste kjolen ever <3 Jag kommer äntligen i den igen, det är så skönt att jag gått ner! Och mer ska det bli vänner!

Iaf så väntar vi på H's lillebror som ska komma innan vi kan åka, ja det blir Göteborg =D
Vi ska se My Bloody Valentine i 3D! Jag älskade 3D känslan när vi var och såg Monsters vs. Aliens. Så nu ska det bli kul att se hur en icke animerad film ter sig i 3D ^^


Aweii!

Pûss


Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, ja det var trevligt och för att inte tala om gott. Tror nog min kritvita kropp fått lite färg =)

Känns härligt. Hoppas din dag blev bättre till slut.



Så elakt att göra så mot sina ponnys! Hade en kompis som också snagga dom och klippte av huvudena och allt sådant. Värsta var när hon klippte av barbiehundens huvud. :S

På tal om det har du någon tatuering eller piercing då? =)



Härligt med myshelg, hoppas det blir som ni planerat ändå. =)

Kramar!!

2009-05-30 @ 18:32:04
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0