Antivirus, work and stuff...

Ja, jag har varit världens mest upptagna sedan slutet av förra veckan
._.
Så nu ska jag skylla på saker som: Jag har jobbat långhelgen, har inte haft virusskydd på datan förrän igår plus alla andra hundra grejer man ska hitta på ^^
Men nuu är jag ledig i 2 goda dagar! Rekreation och återhämtning!

Sitter och ögonshoppar på nätet, är litet sugen på nya cd-skivor att ha i bilen på semestern =)
Imperiet - Klassiker
Thermostatic - Joy Toy
Billy Idol - Essential
Får se hur det blir, litet ny musik är aldrig fel!
Annars allt väl med världen?
Jag ska svara på alla <3 kommentarer sedan, måste greja litet först.

Ha det finast!

Kommentarer
Postat av: Dixi

Svar: tack så mycket för dina ord! ;*

2009-05-18 @ 22:59:42
URL: http://barbiedramaqueen.blogg.se/
Postat av: Leia

Jo, det är ju just det att göra något till en vana. Fast det kan vara så himla svårt att bryta en för att skapa en ny. =) Speciellt om det tar emot lite även om man inte vill det.



Höstluften brukar vara skön att vara ute i. Den är så frisk, fast ändå inte så kall. Brukar vara skönt att gå ute då. =)



Jodå, det är superlugnt här ikväll. Blir att sova nu snart.

Du själv då??

Kramar

2009-05-18 @ 23:57:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0