Aches

Gud vilken träningsvärk jag har idag, var ute och powerwalkade 1 timme och en kvart igårkväll. Var himla skönt ute och en massa goda dofter. I och med regnet så var luften syrerik och jag tyckte det doftade som det brukar göra i Norrland. Åh, vag jag tycker det är vackert i norra Sverige! Jag längtar så fruktansvärt mycket tills vi ska bila upp på semestern! Egentligen vill jag köra tennforsen upp, och inlandsvägen hem. Men det går inte då vi ska hälsa på en av H's polare i Sollefteå. Det finns ju fler år att resa dit iofs ^^

Idag är det lugnt och skönt här hemma också, men imon är det jobb igen. Fast den turen brukar gå så fort så, och sedan tar jag helg! Undrar vad vi kommer busa med denna helgen =)
Blev inget tittande på Candy igår, så nu när jag städat det mesta kommer jag nog viga denna dagen till det istället.
Men först lunch!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0