Yummie in my tummy

Mmm, nu är denna arbetshelgen sluut! Skönt och åter skönt ;D
Har iofs varit hemma i litet drygt 2 timmar, men dessa har mestandels tillbringats med att tjöta i telefonen medan jag slängde ihop min supernajsiga pastasallad! Fullkornspasta, ruccola. rödlök, vitlök, svartrökt skinka, litet riven ost och avsluta sedan med liitet olja och kvarnmalen peppar <3 käärlek

Jag längtar tills alla mina paket kommer hem!
Väntar hem världens snyggaste adidas linne å tröjor, alla mystical ninja animé boxarna, Final Fantasy 9, Silent Hill 3, krazy racers, startropics, wii zapper med links crossbow training, quest for camelot, croc 1 & croc 2, lancome läppstift och dermalogica rengöringen.
längtalängtalängta!

Materialistiskamariahhartalat

Jag sitter på msn med <3Miiia och vi har snackat shopping osv men speciellt om vackra hästar/ponnyer.
Jag har hittat min drömhäst som är en vacker connemara hingst på 143cm. Ge mig $ så jag kan köpa denna prins ;-) Tänk vad jag saknar pållarna! Mysa, rykta, busa, leka, hoppa, rida barbacka, gymkhana, lära trix och bara gotta in sig i manen och snusa in den härliga doften <3

Nu ska jag pilla med litet annat
Pûss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0