Twinkle, twinkle...

Nu är jag slut!
Och nu har jag stirrat på denna skärmen i en timme ;D
Så nu mina vänner ska jag lägga mig och drömma om:¨

Att Scarface är min pålle
Att jag är framgångsrik författare med min bok
Att jag redan har alla spel i min samling
Att jag har en najsig flat i storstan med alla faciliteter
Att jag inte är allergisk emot något
Att jag kommer på lösningen/botemedlet mot allergier och bilr ännu rikare!
Att Dax Shepard ringer och är sotis för att jag dumpat honom för Ryan Reynolds
Att jag har bara Louis Vuitton när jag reser. Travel with style you know!
Att jag äger en Plymouth Cuda 70-71, El Camino -59, Dodge Challenger -09 och en S60R -07
Att Fornarina gör en jeansserie efter mina önskemål
Att jag blir erbjuden att spela in en Hollywoodrulle!

Sweet dreams =P

Pûss!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0