Terribly sorry!

Jag har haft så mycket att göra i det sista att jag inte hunnit blogga alls.
Gomen!
Har jobbat en massa nu och + att jag har hjälpt mina päron att flytta. Det är snaart färdigt med flyttandet. Ska snart till jobbet och när jag kommer hem så ska jag hjälpa dem flytta micron, tv, maten och litet annat.

Juppjapp!

Jag har ju shoppat litet roliga grejer också =) Jag har äntligen gjort slag i saken och köpt mig ett Lancôme Color Fever Shine i en skir rosa nyans <3 samt en makeuprengöring från Dermalogica.
Shampot/balsamet jag köpte från Tigi är nu testat och luktar inte direkt körsbär eller hallon, utan mer kola+mint ^^
Men fruktansvärt bra grejer! Luktar rent och fräscht och gör håret mjukt utan att det blir tungt/fett =)
Haft mitt Tigi Bed Head Dumb Blonde så länge nu att jag tröttnat på den annars underbara doften. Vet inte vad det blir efter Headshot, men det ligger typ 6 månader framåt i tiden ;-)


Näe, jobbet kallar!


Pûss!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0