P-p-p-pokerface...

A är för den bästa ASTRID LINDGREN filmen
Pippi Långstrump

B är för antalet BARN du vill ha
2, en flicka och en pojk

C är för ditt favorit CITAT
Som du behandlar alla blir du själv behandlad

D är för DRYCK du inte kan leva utan
Mjölk!

E är för EGENSKAP din partner måste ha
Jag har 3 krav!
Bilintresse, ärlighet och en stor portion humor!

F är för dina FOBIER
Vet inte om man kan kalla det fobi, men jag har svårt för smutsiga/jordiga händer...

G är för det som gör dig GLADAST
Att köpa ngt man sparat till

H är för din favorit HOCKEYSPELARE
Bläh för hockey =S

I är för den viktigaste INREDNINGSDETALJEN hos dig
Ujj, mina tv-spelstavlor antar jag ;D

J är för den personen du JÄMFÖR dig själv med
Umm, ingen speciell tror jag...

K är för din KÄRASTE ägodel
Umm, mina laptops å tv-spelen

L är för något du vill LÄRA dig
Sjunga, matte C och drifting

M är för dina MÅL i livet

Ha det bra, unna mig guldkantssaker och sedan ta livet som det kommer!

N är för NAMN du helst velat ha
Benedicte eller Tilia...

O är för dina största OROSMOMENT
Att något ska hända ens närstående eller att man blir arbetslös!

P är för ditt mest utmärkande PERSONLIGHETSDRAG
Min sjuka humor!

Q är för det ord på Q du kan komma på
Quiltad

R är för RÅD du brukar ge andra
Ha roligt och slösa medan du kan, för du vet inte om du går bort i övemorgon!

S är för den mest överskattade SPORTEN
Det finns så många sporter som är det...

T är för det vanligaste TIDSFÖRDRIVET
Glo på datan, spela spel eller lyssna på underbar musik

U är för den roligaste UTOMHUSAKTIVITETEN

Promenader i natursköna områden eller åka fyrhjulingen!

V är för den tråkigaste VARDAGSSYSSLAN
Diska =S

W är för WEBSIDA du dagligen besöker
Jäklar vad många det skulle bli att skriva upp!

X är för din favoritkaraktär i XENA

Xena själv eller Joxer...

Y är för hur YTLIG du är på en skala 1 - 10

Ojoj, 8 kanske. Eller det beror på vilken dag det är =P

Z är för vad du helst vill se på ZOO
Söta små apor eller tigrar

Å är för din ÅLDER
24, blir 25 i höst...

Ä är för vad du vill ÄNDRA på i Sverige
Möjligheten till arbete

Ö är för ÖGONGODIS du inte kan äta dig mätt på

Ohlalaa för Ryan Reynolds!

Kommentarer
Postat av: Leia

Gillar inte när man får saker man inte vill ha, därför är det bättre med pengar.

Ja, tacos är gott!



Länge sedan man hörde från dig. :P

2009-03-16 @ 17:50:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0