Oh, so beautiful!

Vaknade såå tidigt idag och bara myste med H <3
Såg på Knightrider och sedan duschade jag, för idag ska vi lyxa till det och käka frukost på ett fik.
Och vilket härligt solsken det var när vi gick ut, rena fröjden!!
Så vi åkte in i stan och strosade litet innan vi gick in och käkade. Vi tog varsinn räkmacka, han saft och jag varm choklad. Sedan delade vi på en morotsbakelse =) Cozy

Nu sitter jag hemma och lyssnar på Billy Idol - Sweet Sixteen <3 Så himla bra artist och låt!
H är och hjälper min pappa med att köra grejer till skroten. Var egentligen meningen att vi skulle flyttat ner min  nya soffa idag, men det är kort om tid då vi ska handla en present till min svärmor och hinna ta oss till göteborg och se Gran Torino... Så då får de ta det på söndagen när jag jobbar... För imon ska vi och fira svärmor som fyllde år i början på veckan. Så det blir nog en heldag där. Men nästa gång blir H bara borta i 4 dagar =)

Näe, nu ska jag göra mig iordning ^^
Ha en underbar fredag!
Pûss!

Kommentarer
Postat av: Leia

Haha, aa. På jobbet passar det inte alltid med musik :P

Min förra granne blev superglad när jag flyttade hemifrån. Haha. Pga musiken alltså. =)



Tack snälla du! =)

Ska du göra något idag då?

2009-03-20 @ 12:06:45
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0