Never ever in my world...

...Jag slutar samla på tv-spel, säljer allt och börjar samla på virkade dukar...
...Att jag opererar om mig till man för att jag insett att jag är fångad i fel kön...
...Att ni läsare får veta att jag egentligen jobbar för en hemlig verksamhet där jag är spion...
...Jag plastikopererar om hela mig själv så jag ser ut som den mänskliga versionen av barbie...
...Jag blir den svenska varianten av Dr Phil (Dr Mariah) och svamlar om saker i tv...
...Jag gör slut med H och blir ihop med någon random kändis bara för att hamna på bild...
...Att jag slutar att kämpa för det jag tror på och ger upp mina mål med livet!


Nu ska här sovas, imon tiidigt ska  jag köra mina föräldrar till tåget.
Tråkigt att de åker iväg!
*nattis

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0