Busybee...

Ujja, inte skrivit ordentligt i bloggen på evigheter =(
Har så mycket på tapeten just nu, men det ser iaf ut att ordna sig för ett litet tag till, vilket gör mig oändligt glad!
Det har varit litet tråkigt innan det löste sig, men så är det ju alltid!
Sedan har jag hjälpt mina föräldrar att flytta, vara chaufför, hänga med som smakråd på Ikea etc, etc...
Så nu börjar det arta sig i deras nya lägenhet =) Skoj! Lätt att jag köper loss den sedan om de flyttar! Najsigare 2a får man leta efter =) Btw! Jag vill med handla en massa nya möbler och grejer på Ikea ;D
Men jag får iaf en ny soffa av mami, det är inte fel!
Så jag ska köpa en ny matta och ev skaffa ett nytt vardagsrumsbord. Det jag har är dock väldigt bra att lagra tv-spel i... Får se på det ^^ Nu är H snart på väg hem, blir nog en rätt så soft helg. Ska fira mami som fyller år imon. Vi ska bjuda ut henne på valfri restaurant! Hon har redan allt en människa kan önska sig så då blir det bra =)
Neh, nu ska jag dona litet hemma.

Pûss på er!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0