Popsicle

Reeeegn =<

Idag har jag och 2 kollegor från jobbet varit på HLR kurs ^^
Vi fick se på film och öva på lilla Mini-Anne =P
Nog för att det inte var så länge sedan man gjorde det, så är det alltid bra att ha det uppdaterat och så! Så nu har jag ett kort i plånboken som säger att jag är HLR kompetent ^^

Nu är jag iaf hemma och har hunnit med att: Lagat falafelsallad, diska, städa toaletten och slösurfat en sväng.
Ska snart tag tag i städandet igen nu när motivationen är så hög!  Tar vardagsrummet här näst och jag måste även hinna med att plantera mina söta blommor på min uteplats. Mami <3 var så snäll och handlade blommor till mig förut =)

Näe, nu åker Elvis på så städandet fortsätter ^^
Hörs senare!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0