My skin is crazy!

Nu har jag fått någon slags allergisk reaktion och min hud har gått bärsärkargång :S
Ringde läkaren men sååklart hade de inga tider idag. Och detta var min enda lediga vardag denna veckan ._.
Imorgon klockan 15.15 dock, men ska jag behöva genomlida en hel arbetsdag med denna onda huden? Fyyy fasen alltså!! Sunkiga vårdcentral *ser mkt arg ut*

Som sagt så är jag INTE på ngt bra humör idag, iofs inte så konstigt när 80% av huden är typ inflammerad och värker/gör ont...


Phew, hörs senare...

Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

"Uscha, jag vet hur det är =S

Har det så varje dag...

Det kan bero på så himla mycket. Mat, stress, sol, överkänslighet mot vissa verksamma ämnen i mediciner, allergi mot tvättmedel/parfym/salvor/duschcremer, att bli för varm etc, etc. Hoppas det går över snart!"



Men shit har du nässelfeber varje dag?! Herregud hur klarar du dig... har de inte tagit prickprov på dig eller något för att kolla ifall du är allergisk? :O

Jo, värme + sol brukar ge mig solexem såhär på vårsommaren också, vi har hudallergi i min familj (fast jag är också halvblatte så när jag väl börjar bli lite brun så försvinner det och jag har potential att bli rätt solbrun också haha. XD)

2009-06-06 @ 20:01:07
URL: http://ayla.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0