How you make me feel

Ursäkta at jag inte uppdaterat så bra, men jag känner mig litet tom...
Jaja!
Idag har jag inte gjort så mkt. Jobbat, varit ute och handlat, grejat hemma och varit ute på världens goaste kvällspromenad. Solen gick ner så fint och jag såg ett litet rådjurskid som snubblade fram. Nu ska jag snart kika upp en sväng till mina föräldrar, sedan blir det litet övningar, dusch och sängen.

Jag vill upp och sola solarie och gymma litet imon!
Åså måste jag ringa hudmottagningen och höra om de fått in remissen. Jag vill dit snart och jag vill bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej gumman! Länge sen :) Visst e det skönt att ta tag i sig själv och sola och gyma plötsligt bara.. jag blev insprirerad av dig och drar och solar nu!

Kram

2009-06-10 @ 13:33:15
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, en riktigt lugn dag har det varit. Inte hänt något under tiden som killen jobbade.

Hur har du haft det då?



Så gulligt att se bambi!

Kramar

2009-06-10 @ 19:12:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0